top of page

Veelgestelde vragen

Bestellen en betalen

​

- Hoe kan ik bestellen?

Bestellen kan online via de webshop of door rechtstreeks te mailen naar info@elvama.be

 

- Wat zijn de betaalmogelijkheden

Betaling is momenteel enkel mogelijk via overschrijving. U ontvangt de uitnodiging tot betaling persoonlijk na controle van uw order. Hou er rekening mee dat dit 2 werkdagen kan duren vooraleer u de uitnodiging tot betaling ontvangt.

 

- Waarom kan ik niet meteen betalen bij bestelling?

Wij proberen steeds onze website up-to-date te houden, maar om te vermijden dat u betaalt voor een wijn die niet meer in stock is of waarvan de jaargang veranderd is controleren we altijd de bestelling eerst.

 

- Ik heb geen betaaluitnodiging ontvangen na 2 werkdagen - wat nu?

Gelieve ons dan rechtstreeks te contacteren via margaux@elvama.be, dan kijken we waar het misgelopen is.

​

Verzending/ophaling

​

- Wat zijn de verzendkosten binnen België?

Verzending is gratis vanaf € 250,00 - voor kleinere bestellingen wordt er een verzendkost van € 10,00 gerekend

​

- Wat zijn de verzendkosten binnen Europa?

Hieronder vind je een lijst met alle verzendmogelijkheden en prijzen, deze verzendkosten zijn vast.

​

Denemarken - € 30,00

Duitsland - € 21,00

Frankrijk - € 30,00

Luxemburg - € 21,00

Nederland - € 21,00

Oostenrijk - € 30,00

​

Verzending naar andere landen binnen de EU is mogelijk, hiervoor wordt er een aparte quote opgemaakt. Gelieve ons te contacteren hiervoor.

​

- Wat is de leveringstermijn?

Binnen België is de leveringstermijn 3 tot 10 werkdagen - levering wordt pas gedaan na betaling van het order. We proberen steeds zo snel mogelijk te verzenden - indien er een dringede levering is gelieve ons hiervoor te contacteren. Dan kijken we wat mogelijk is.

​

- Hoe gebeurt de levering?

Leveringen doen we soms zelf, dan contacteren we je persoonlijk om een tijdstip af te spreken. Daarnaast werken we ook met DPD en Transforce om leveringen uit te voeren. Je ontvangt dan een tracking link om je levering te volgen. Levering gebeurt na betaling van de bestelling.

​

- Kan ik de bestelling ophalen?

Ja, bestellingen kunnen ook gratis afgehaald worden op Beversesteenweg 622, 8800 na afspraak.

​

Retour

​

- Kan ik mijn bestelling annuleren?

U kan uw bestelling annuleren door contact op te nemen via margaux@elvama.be. Indien de bestelling reeds verzonden of geleverd werd, dient u zelf de kosten van retournering te betalen. 

​

- Kan ik mijn bestelling retourneren?

U heeft 14 dagen herroepingsrecht vanaf de dag van levering. Bij retour binnen de 14 dagen wordt de bestelling inclusief verzendkosten terugbetaald.  De bestelling moet uiterlijk 14 dagen na melding van retour teruggezonden worden naar Elvama BV, Beversesteenweg 622, 8800 Roeselare. Kosten voor retour zijn voor de klant. Geopende producten nemen we niet terug.

​

Wijnen en producten met vervaldatum worden niet meer teruggenomen na de 14 dagen herroepingsrecht. Andere producten worden tot 30 dagen na levering teruggenomen. Vanaf 15 dagen na levering wordt bij retour de bestelling exclusief verzendkosten terugbetaald. Kosten voor retour zijn voor de klant.

​

Klachten

​

- Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik doen?

Klachten of betwistingen dienen binnen de 14 dagen na levering gemeld te worden via margaux@elvama.be. In geval de klacht gegrond wordt bevonden, is de aansprakelijkheid van Elvama beperkt tot de omruiling van de goederen.

​

- Een fles wijn is gekurkt, wat moet ik doen?

Een gekurkte fles wijn ruilen we altijd. Contacteer margaux@elvama.be om de fles in te ruilen.

​

​

​

​

 

 

​

​

​

​

​

​

​

​

​

​

​

​

​

​

​

​

​

​

​

 

bottom of page